loading...
دانلود کده
اسلای بازدید : 55 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

پاسخ کلیه تمرینات درس هفتم هدیه های آسمان پایه سوم دبستان

پاسخ کلیه تمرینات درس هفتم هدیه های آسمان پایه سوم دبستان

دانلود پاسخ کلیه تمرینات درس هفتم هدیه های آسمان پایه سوم دبستان:بوی بهشت 4 ص فرمت WORD قابل ویرایش فکر می کنم: اویس آن قدر به مادرش احترام می گذاشت که… گفت وگو کنیم اگر من به جای اویس بودم، چه می کردم؟ دوست دارم وقتی به پدر و مادرم قول می دهم بیندیشیم این عبارت قرآنی را بخوانید و درباره ی معنای آن با دوستان خود گفت وگو کنید. ببین و بگو شما چگونه به پدر و مادر خود نیکی می کنید؟ کامل کنید: حرف اوّل پاسخ های زیر را به هم بچسبان و جمله

The post پاسخ کلیه تمرینات درس هفتم هدیه های آسمان پایه سوم دبستان appeared first on خرید ملودی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,068
  • بازدید کلی : 3,070